tirsdag den 18. marts 2008

Hov der er lyd på

Jeg sad og kiggede på nogle af de andre blogs der er lavet. En har foto, mens en anden har diasshow. Hov musik. Jeg har da ikke startet noget musik. Kommer det fra bloggen? Hvordan f..... gør man det. Efter lidt søgen fandt jeg opskriften. Ind på en hjemmeside...find noget musik....kopier et link.... Så langt så godt. Skal sættes ind..da...da...dum......sættes ind....sættes ind hvor? Det tog lidt tid. Jeg fik det sat ind, men fik det ikke gemt. Egen blog stadig uden musik. Nå forfra. Husk gem. Hvad kan man ellers tilføje? Et kig rundt afslørede hurtigt diasshow og mulighed for at sætte foto ind. Det blev sku meget godt, hvis jeg skal sige det selv.

Nu er det så bare at holde styr på hvad man laver at disse 23 ting. Måske en liste om de aktiviteter jeg har gennemført? Det har jeg nu tilføjet.

Nå ja undskyld til dem jeg har forulembet bare fordi jeg ikke kunne få armene ned efter denne succes oplevelse.

1 kommentar:

Bogh-blog sagde ...

That's the spirit!
Jeg synes det er en rigtig flot og stemningsfuld blog du har fået lavet dig. Jeg er helt misundelig.
susannebogh